ابلاغ قدردانی رهبر انقلاب از نیروی انتظامی-راهبرد معاصر

ابلاغ قدردانی رهبر انقلاب از نیروی انتظامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جلسه ویدیو کنفرانس با معاونین و روسای عقیدتی سیاسی سراسر کشور، گفت: با سرلوحه قرار دادن مکتب عاشورا که همیشه بر مبنای حق و حقیقت بوده است گام برداریم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۸۵۷

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، در جلسه شور عمومی ستاد ساع.س به صورت ویدیو کنفرانس با روسای عقیدتی سیاسی استان ها، افزود: در دیدار سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا با فرماندهی ناجا، سلام و قدردانی رهبر معظم انقلاب به فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی ابلاغ شده است و به گفته مقام عظمای ولایت، نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است که اصلی‌ترین وظیفه و رسالتش تأمین امنیت و مقابله با ناامنی است.

 

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) عظیم شان مبنی بر اینکه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته گفت: توصیه من به شما عزیزان این است تواضع کنید و فروتن باشید و ادب را همواره در تعاملات خود با کارکنان و ارباب رجوع مدنظر داشته باشید که موضوع بسیار مهم است. در آیات و روایات متعدد بیان شده است کسی را کوچک نشمارید که شاید او از اولیای الهی باشد. 

 

وی ادامه داد: برای کسی که وارد اتاق می شود تمام قد بلند شویم و به او در هر مقام و مستندی احترام بگذاریم و این راه و سیره بزرگان دین است که به ما آموخته اند.

 

حجت الاسلام ادیانی، به محبت سرشار و علاقه بی وصف پیامبر اکرم (ص) به امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: انشا الله با سرلوحه قرار دادن مکتب عاشورا که همیشه بر مبنای حق و حقیقت بوده است گام بر داریم و در سایه سار الطاف حضرت حجت ابن الحسن  المهدی(عج) و  ولایت مطلقه فقیه به زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز استوار و پایدار باشیم.

 

مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار